Friday, May 20, 2011

kenapa Tab Ex sangat mantap??


SEBENARNYA Tab Ex nih mantap disebabkan oleh kandungan utamanya yang bernama ENCIK GLUTATHIONE. Sebenarnya jugak,glutathhione nih bukan benda baru,malah para doktor dah lama mengkaji dan membuktikan magis yang ada dlm glutathione nih. Go and search about gluathione kat google, it is a common issue now. BANYAK info ada!! 


So arinih Farah nak share info pasal Glutathione yang amat magis nih.. 


Apakah glutathione?
Ini adalah bahan kimia penting yang berfungsi sebagai antioksidan yang kuat untuk memelihara dan melindungi otak dan jaringan tubuh yang lain dengan melindungi mereka dari kerosakan radikal bebas. Hal ini juga bertindak untuk mengitar semula vitamin C & E yang juga mengurangkan radikal bebas. 



Apa kajian membuktikan kerja atau apakah ada kajian yang membuktikan kerjanya?
Penyelidikan yang penting dilakukan oleh Jabatan Neurologi, University of Sassari, Itali pada 1996. Dalam kajian ini semua pesakit membaik secara signifikan selepas terapi glutation dengan penurunan 42% dalam cacat. 



Apa kegunaan glutathione ?
Ini telah digunakan untuk mengubati semua gejala penyakit neurodegeneratif seperti Parkinson, Alzheimer, multiple sclerosis, stroke, ALS, kerengsaan usus, dan kelelahan kronik.



Apakah faedah-faedah lain?
Banyak pesakit mempunyai servis yang mendalam mengenai pengurangan simpulan, peningkatan mobiliti, kemampuan dipertingkatkan untuk bercakap, kemelesetan kurang, dan penurunan tremor. Glutathione memiliki manfaat tambahan untuk melindungi otak daripada kerosakan radikal bebas, sehingga mungkin melambatkan perkembangan penyakit yang mendasarinya. 



Berapa lama seseorang perlu mengambil glutathione.
Glutathione boleh diambil secara berterusan.



Bagaimana dengan kesan sampingan dan interaksi dengan ubat lain?
Tidak ada kesan sampingan yang ketara dengan glutathione. 


Bagaimana glutathione bekerja?
Pertama, glutathione memiliki kemampuan yang unik untuk membuat daerah-daerah tertentu dari otak lebih peka terhadap dopamin, sehingga meskipun dopamin menurun, hal itu tetap menjadi alias lebih berkesan ini meningkatkan sensitiviti reseptor dopamin itu. Mekanisme lain yang mungkin adalah antioksidan itu aktiviti-melindungi otak daripada kerosakan radikal bebas. Selain itu, glutathione memiliki kemampuan detoksifikasi yang luar biasa sepanjang seluruh tubuh.



Bagaimana glutathione dihasilkan?
Glutathione adalah produk bioenginered, yang diperbuat daripada mikrob pertumbuhan tertentu.
 

Apakah diluluskan FDA?
Glutathione dianggap GRAS (umumnya dianggap selamat) oleh FDA.


No comments:

Post a Comment

ORDER FORM

NAME:
ADDRESS:
HANDPHONE NO:
EMAIL ADDRESS:
ITEM + QUANTITY:
PAYMENT METHOD - MAYBANK/CIMB/BSN/BIMB:

This online form was provided by Freedback.