Monday, March 31, 2014

RAHSIA KECANTIKAN KULIT SELEBRITI ( MIRACLE TAB EX )

MASALAH JERAWAT??

JERAGAT??

KULIT BERMINYAK??

PORI TERBUKA??

DAN BANYAKKK LAGI MASALAH LAIN???


RAWAT SEGERA DAN MILIKI KULIT BERSIH, SIHAT, CERAH SEMPURNA DENGAN TAB EX !!!


Apakah kebaikan dan fungsi tabEX untuk kecantikan?

* Peranan terpenting tabEX untuk kecantikan termasuklah melambatkan proses penuaan kulit dan badan, mencerahkan kulit dan menghilangkan pigmentasi, merawat kulit berjerawat dan mengurangkan parut serta menyihatkan rambut dan kuku. Ribuan penyelidikan berkenaan merumuskan kebaikan L-Glutathione untuk kecantikan:

* Sebagai anti penuaan keseluruhan
* Mengurangkan kedutan, garis-garis halus dan tompok kering
* Menegangkan dan meningkatkan keanjalan kulit.
* Melindungi kulit dari UVA & UVB dan radikal bebas.
* Mencerahkan dan menyerikan kulit
* Menyekatakan warna kulit muka dan badan secara keseluruhan
* Menghapuskan pigmentasi.
* Merawat penyakit kulit
* Menghaluskan kulit
* Menghapuskan dan menghalang pembentukan semua jenis jerawat
* Membantu mengecilkan pori-pori kulit
* Memulihkan jaringan struktur kulit yang rosak
* Mengurangkan selulit dan kulit ‘orange-peel’
* Mengurangkan parut
* Mencegah rambut gugur
* Merangsang pertumbuhan rambut & kuku yang sihat
* Mencegah pembentukan lemak degil berkait peningkatan usia


Apakah kebaikan L-Glutathione tabEX untuk kesihatan yang optima?

* Meningkatkan tenaga secara dramatik
* Menguatkan sistem imunisi
* Memperbaiki penglihatan
* Menaturalkan radikal bebas
* Membantu mengurangkan katarak mata
* Memperbaiki jantung dan fungsi paru-paru
* Mengeluarkan logam berat seperti mekuri dari badan.
* Menyahtoksik dan meningkatkan fungsi hati
* Melindungi daripada penyakit-penyakit degeneratif
* Mengurangkan risiko kanser
* Mengurangkan keradangan atau bengkak
* Meningkatkan prestasi sukan dan pemulihan
* Meningkatkan stamina dan daya tahan badan
* Meningkatkan daya ingatan dan fokus minda
* Memperbaiki mood dan bertindak sebagai anti kemurungan
* Memperbaiki mutu tidur dan mengubati insomnia
* Mengurangkan kesakitan otot dan sendi
* Menstablikan vitamin C & D dalam badan
* Mempercepatkan penyembuhan luka dan lecur
* Memperbaiki masalah tekak, telinga dan hidung
* Mengelakkan dari 70 jenis penyakit yang berkaitan dengan kadar Glutathione yang rendah dalam badan (Seperti disenaraikan dan hasil penyelidikan Dr. Robert Keller MD, MS, FACP, AAHIVS)




Siapakah yang boleh mengambil tabEX?
* Sesiapa sahaja yang mahukan kecantikan dan kesihatan yang optimum. Sesuai untuk lelaki & wanita di semua peringkat umur yang mahukan kecantikan dan kesihatan yang menyeluruh.

Adakah tabEX Halal untuk pengguna muslim?
* Kami menjamin halal kerana tiada sebarang sumber haiwan digunakan.
tabEX adalah 100% berasaskan tumbuhan.

Adakah terdapat sebarang kesan sampingan?
* Tiada sebarang kesan sampingan

Adakah tabEX selamat?
* Semestinya selamat kerana tabEX merupakan produk berdaftar dengan Biro Pengawalan Farmasutikel Kebangsaan, Kementerian Kesihatan Malaysia dengan nombor pendaftaran MAL14015007NC

Bolehkah tabEX diambil bersama ubat-ubatan lain?
* Boleh. Pengambilan tabEX haruslah dijarakkan selama 2 jam dari pengambilan ubatan lain.

Adakah selamat untuk wanita hamil?
* Sebagaimana semua suplemen makanan yang lain, wanita hamil disyorkan untuk mendapatkan nasihat doctor terlebih dahulu.


Cara Pengambilan dan masa terbaik untuk memakan tabEX?
* 1 atau 2 biji sebelum sarapan + 1 atau 2 biji lagi sebelum tidur setiap hari.

Pastikan anda meminum air yang banyak (lebih dari 3 liter sehari) untuk seminggu pertama pengambilan untuk tabEX berfungsi dengan lebih baik.



Ini details utk kandungan & cara pengambilan TabEX !

Microcrystalline Cellulose ( MC ) - Penstabil utk L-glutathione yang ada dalam setiap tablet EX supaya gluta tu tak cepat rosak dek serangan radikal bebas.. MC ni kiranya utk mengekalkan, menstabilkan dan menjaga tekstur L-Glutathione tu.

Need more info about L-Glutathione & MC?
do refer this link :




NAK TENGOK TESTIMONI TAB EX???
jommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!
















MACAM BESTTTT JE?? 
MACAM BERKENAN JEEE??
 TAPI SELAMAT KE TAK NI??

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

tabEX semestinya SELAMAT sebab merupakan produk berdaftar dengan Biro Pengawalan Farmasutikel Kebangsaan, Kementerian Kesihatan Malaysia dengan nombor pendaftaran MAL14015007NC





DAH PUAS HATI???
DAH KONFEM NAK BELI??


HAAA, BOLEH ROGER2 FARAH K!!


Sms / Wasap 019 997 4307 for quick reply !

KONFEM JATUH CHENTA NGAN TAB EX NI MEHHHHH !!! 


*****************




Wednesday, March 26, 2014

TATHION TAB - TAB EX


tabEX
Kecantikan dan kesihatan optimum bermula disini

Memperkenalkan tabEX, rumusan ‘L-Glutathione Murni’ yang merupakan satu penemuan terbaru untuk kecantikan dan kesihatan yang menyeluruh. Terdapat lebih 89,000 artikel penyelidikan perubatan yang diterbitkan di seluruh dunia berkenaan L-Glutathione ini mendapati kesan positif terhadap kecantikan dan kesihatan manusia. Ternyata tabEX adalah merupakan jawapan kepada penjagaan kecantikan menyeluruh, sebagai keperluan asas kepada mereka yang tidak mahu dimakan usia dan kepada mereka yang sentiasa mendambakan kulit cerah bersinar, halus dan bebas dari sebarang masalah, selain menjauhkan daripada 70 jenis penyakit berkait kekurangan Glutathione dalam badan.

Apakah tabEX?
Tabex merupakan produk suplimen penjagaan kecantikan dan kesihatan dalaman yang berasaskan bioteknologi nutrien ‘L-Glutathione murni’. Mengandungi 50mg L-Glutathione murni pada setiap tablet.

Apa keistemewaan L-Glutathione pada tabEX?
L-Glutathione tabEX mempunyai ketulenen dan kestabilan tinggi yang mampu diserap oleh badan secara berperingkat. Ianya dihasilkan melalui proses pembuatan berpaten dan standard GMP yang tinggi. L-Glutathione kami adalah berasaskan tumbuhan dan tidak menyebabkan alergik.

Apakah yang membezakan tabEX dengan suplemen kulit dan kesihatan yang lain?
Berbanding kebanyakkan suplemen kulit yang mengutamakan kolagen dan antioksida, tabEX berjaya membawa konsep penjagaan kulit dalaman ke tahap yang lebih tinggi dengan melibatkan perlindungan dan pengaktifan semua sel-sel manusia, selain mampu mengoptimakan kesihatan secara keseluruhan. 

Berapa lama untuk melihat dan merasai perubahan?
Perubahan kepada kulit dan rambut yang lebih cantik serta kesihatan yang lebih baik boleh dilihat dan dirasai sepantas 2 minggu.

Apakah L-Glutathione?
L-Glutathione adalah molekul menyerupai nutrien dan dihasilkan secara semulajadi oleh setiap sel badan. L-Gultathione juga adalah merupakan perlindungan anti-oksida terkuat dan penyahtoksik terhebat dalam tubuh manusia. Terdapat lebih 89,000 artikel penyelidikan perubatan yang diterbitkan di seluruh dunia berkenaan L-Glutathione ini.

Mengapa manusia memerlukan Glutathione?
Kewujudan Glutathione adalah penting untuk kehidupan kerana pertahanan pertama badan bergantung kepadanya. Kajian menunjukkan bahawa kekurangan Glutathione dalam badan mengundang lebih dari 70 jenis penyakit dan salah satu punca utama penuaan kulit dan badan serta mengundang kegemukkan.

Apakah Faktor yang merendahkan tahap Glutathione dalam badan?
Tahap L-Glutathione umumnya akan berkurangan sekitar usia 45 dan menurun dengan cepat selepas umur 60. Selain itu kurang tidur, merokok, minum alkohol secara berlebihan, pendedahan terhadap sinaran ultraungu, terhidu wasap minyak pencemaran, obesiti dan penyakit tertentu seperti kencing manis, jantung, kanser, buah pinggang, Parkinson, paru-paru dan penyakit mata yang berkaitan dengan usia seperti katarak boleh membawa kepada tahap Glutathione yang rendah.

Apakah kebaikan dan fungsi tabEX untuk kecantikan?
Peranan terpenting tabEX untuk kecantikan termasuklah melambatkan proses penuaan kulit dan badan, mencerahkan kulit dan menghilangkan pigmentasi, merawat kulit berjerawat dan mengurangkan parut serta menyihatkan rambut dan kuku. Ribuan penyelidikan berkenaan merumuskan kebaikan L-Glutathione untuk kecantikan:

Sebagai anti penuaan keseluruhan
Mengurangkan kedutan, garis-garis halus dan tompok kering
Menegangkan dan meningkatkan keanjalan kulit. 
Melindungi kulit dari UVA & UVB dan radikal bebas.
Mencerahkan dan menyerikan kulit
Meyekatakan warna kulit muka dan badan secara keseluruhan 
Menghapuskan pigmentasi.
Merawat penyakit kulit
Menghaluskan kulit
Menghapuskan dan menghalang pembentukan semua jenis jerawat
Membantu mengecilkan pori-pori kulit 
Memulihkan jaringan struktur kulit yang rosak
Mengurangkan selulit dan kulit ‘orange-peel’
Mengurangkan parut
Mencegah rambut gugur
Merangsang pertumbuhan rambut & kuku yang sihat 
Mencegah pembentukan lemak degil berkait peningkatan usia

Apakah kebaikan L-Glutathione tabEX untuk kesihatan yang optima?
Meningkatkan tenaga secara dramatik
Menguatkan sistem imunisi
Memperbaiki penglihatan
Menaturalkan radikal bebas
Membantu mengurangkan katarak mata
Memperbaiki jantung dan fungsi paru-paru
Mengeluarkan logam berat seperti mekuri dari badan.
menyahtoksik dan meningkatkan fungsi hati
melindungi daripada penyakit-penyakit degeneratif 
Mengurangkan risiko kanser
mengurangkan keradangan atau bengkak 
meningkatkan prestasi sukan dan pemulihan
meningkatkan stamina dan daya tahan badan
meningkatkan daya ingatan dan fokus minda
Memperbaiki mood dan bertindak sebagai anti kemurungan
memperbaiki mutu tidur dan mengubati insomnia
Mengurangkan kesakitan otot dan sendi
menstablikan vitamin C & D dalam badan
Mempercepatkan penyembuhan luka dan lecur
Memperbaiki masalah tekak, telinga dan hidung
Mengelakkan dari 70 jenis penyakit yang berkaitan dengan kadar Glutathione yang rendah dalam badan (Seperti disenaraikan dan hasil penyelidikan Dr. Robert Keller MD, MS, FACP, AAHIVS)

Siapakah yang boleh mengambil tabEX?
Sesiapa sahaja yang mahukan kecantikan dan kesihatan yang optimum. Sesuai untuk lelaki & wanita di semua peringkat umur yang mahukan kecantikan dan kesihatan yang menyeluruh.

Adakah tabEX Halal untuk pengguna muslim?
Kami menjamin halal kerana tiada sebarang sumber haiwan digunakan.
tabEX adalah 100% berasaskan tumbuhan.

Adakah terdapat sebarang kesan sampingan?
Tiada sebarang kesan sampingan 

Adakah tabEX selamat?
Semestinya selamat kerana tabEX merupakan produk berdaftar dengan Biro Pengawalan Farmasutikel Kebangsaan, Kementerian Kesihatan Malaysia dengan nombor pendaftaran MAL14015007NC

Bolehkah tabEX diambil bersama ubat-ubatan lain?
Boleh. Pengambilan tabEX haruslah dijarakkan selama 2 jam dari pengambilan ubatan lain.

Adakah selamat untuk wanita hamil?
Sebagaimana semua suplemen makanan yang lain, wanita hamil disyorkan untuk mendapatkan nasihat doctor terlebih dahulu.

Cara Pengambilan dan masa terbaik untuk memakan tabEX?
1 atau 2 biji sebelum sarapan dan 1 atau 2 biji lagi sebelum tidur setiap hari.
Pastikan anda meminum air yang banyak (lebih dari 3 liter sehari) untuk seminggu pertama pengambilan untuk tabEX berfungsi dengan lebih baik.

Friday, March 21, 2014

TESTIMONI TAB EX

Kecantikan sebenar bermula dari dalam 




Apakah tabEX?
Tabex merupakan produk suplimen penjagaan kecantikan dan kesihatan dalaman yang berasaskan bioteknologi nutrien ‘L-Glutathione murni’. Mengandungi 50mg L-Glutathione murni pada setiap tablet.

Apa keistemewaan L-Glutathione pada tabEX?
L-Glutathione tabEX mempunyai ketulenen dan kestabilan tinggi yang mampu diserap oleh badan secara berperingkat. Ianya dihasilkan melalui proses pembuatan berpaten dan standard GMP yang tinggi. L-Glutathione kami adalah berasaskan tumbuhan dan tidak menyebabkan alergik.

Apakah yang membezakan tabEX dengan suplemen kulit dan kesihatan yang lain?
Berbanding kebanyakkan suplemen kulit yang mengutamakan kolagen dan antioksida, tabEX berjaya membawa konsep penjagaan kulit dalaman ke tahap yang lebih tinggi dengan melibatkan perlindungan dan pengaktifan semua sel-sel manusia, selain mampu mengoptimakan kesihatan secara keseluruhan.

Berapa lama untuk melihat dan merasai perubahan?
Perubahan kepada kulit dan rambut yang lebih cantik serta kesihatan yang lebih baik boleh dilihat dan dirasai sepantas 2 minggu.



wasap me to order !!!
Farah : 019 997 4307

*****************************************


Thursday, March 13, 2014

TAB EX


tabEX
Kecantikan dan kesihatan optimum bermula disini

Memperkenalkan tabEX, rumusan ‘L-Glutathione Murni’ yang merupakan satu penemuan terbaru untuk kecantikan dan kesihatan yang menyeluruh. Terdapat lebih 89,000 artikel penyelidikan perubatan yang diterbitkan di seluruh dunia berkenaan L-Glutathione ini mendapati kesan positif terhadap kecantikan dan kesihatan manusia. Ternyata tabEX adalah merupakan jawapan kepada penjagaan kecantikan menyeluruh, sebagai keperluan asas kepada mereka yang tidak mahu dimakan usia dan kepada mereka yang sentiasa mendambakan kulit cerah bersinar, halus dan bebas dari sebarang masalah, selain menjauhkan daripada 70 jenis penyakit berkait kekurangan Glutathione dalam badan.

Apakah tabEX?
Tabex merupakan produk suplimen penjagaan kecantikan dan kesihatan dalaman yang berasaskan bioteknologi nutrien ‘L-Glutathione murni’. Mengandungi 50mg L-Glutathione murni pada setiap tablet.

Apa keistemewaan L-Glutathione pada tabEX?
L-Glutathione tabEX mempunyai ketulenen dan kestabilan tinggi yang mampu diserap oleh badan secara berperingkat. Ianya dihasilkan melalui proses pembuatan berpaten dan standard GMP yang tinggi. L-Glutathione kami adalah berasaskan tumbuhan dan tidak menyebabkan alergik.

Apakah yang membezakan tabEX dengan suplemen kulit dan kesihatan yang lain?
Berbanding kebanyakkan suplemen kulit yang mengutamakan kolagen dan antioksida, tabEX berjaya membawa konsep penjagaan kulit dalaman ke tahap yang lebih tinggi dengan melibatkan perlindungan dan pengaktifan semua sel-sel manusia, selain mampu mengoptimakan kesihatan secara keseluruhan.

Berapa lama untuk melihat dan merasai perubahan?
Perubahan kepada kulit dan rambut yang lebih cantik serta kesihatan yang lebih baik boleh dilihat dan dirasai sepantas 2 minggu.

Apakah L-Glutathione?
L-Glutathione  adalah molekul menyerupai nutrien dan dihasilkan secara semulajadi oleh setiap sel badan. L-Gultathione juga adalah merupakan perlindungan anti-oksida terkuat dan penyahtoksik terhebat dalam tubuh manusia. Terdapat lebih 89,000 artikel penyelidikan perubatan yang diterbitkan di seluruh dunia berkenaan L-Glutathione ini.

Mengapa manusia memerlukan Glutathione?
Kewujudan Glutathione adalah penting untuk kehidupan kerana pertahanan pertama badan bergantung kepadanya. Kajian menunjukkan bahawa kekurangan Glutathione dalam badan mengundang lebih dari 70 jenis penyakit dan salah satu punca utama penuaan kulit dan badan serta mengundang kegemukkan.

Apakah Faktor yang merendahkan tahap Glutathione dalam badan?
Tahap L-Glutathione umumnya akan berkurangan sekitar usia 45 dan menurun dengan cepat selepas umur 60. Selain itu kurang tidur, merokok, minum alkohol secara berlebihan, pendedahan terhadap sinaran ultraungu, terhidu wasap minyak pencemaran, obesiti dan penyakit tertentu seperti kencing manis, jantung, kanser, buah pinggang, Parkinson, paru-paru dan penyakit mata yang berkaitan dengan usia seperti katarak boleh membawa kepada tahap Glutathione yang rendah.

Apakah kebaikan dan fungsi tabEX untuk kecantikan?
Peranan terpenting tabEX untuk kecantikan termasuklah melambatkan proses penuaan kulit dan badan, mencerahkan kulit dan menghilangkan pigmentasi, merawat kulit berjerawat dan mengurangkan parut serta menyihatkan rambut dan kuku. Ribuan penyelidikan berkenaan merumuskan kebaikan L-Glutathione untuk kecantikan:

Sebagai anti penuaan keseluruhan
Mengurangkan kedutan, garis-garis halus dan tompok kering
Menegangkan dan meningkatkan keanjalan kulit.
Melindungi kulit dari UVA & UVB dan radikal bebas.
Mencerahkan dan menyerikan kulit
Meyekatakan warna kulit muka dan badan secara keseluruhan
Menghapuskan pigmentasi.
Merawat penyakit kulit
Menghaluskan kulit
Menghapuskan dan menghalang pembentukan semua jenis jerawat
Membantu mengecilkan pori-pori kulit
Memulihkan jaringan struktur kulit yang rosak
Mengurangkan selulit dan kulit ‘orange-peel’
Mengurangkan parut
Mencegah rambut gugur
Merangsang pertumbuhan rambut & kuku yang sihat
Mencegah pembentukan lemak degil berkait peningkatan usia

 Apakah kebaikan L-Glutathione tabEX untuk kesihatan yang optima?
Meningkatkan tenaga secara dramatik
Menguatkan sistem imunisi
Memperbaiki penglihatan
Menaturalkan radikal bebas
Membantu mengurangkan katarak mata
Memperbaiki jantung dan fungsi paru-paru
Mengeluarkan logam berat seperti mekuri dari badan.
menyahtoksik dan meningkatkan fungsi hati
melindungi daripada penyakit-penyakit degeneratif
Mengurangkan risiko kanser
mengurangkan keradangan atau bengkak
meningkatkan prestasi sukan dan pemulihan
meningkatkan stamina dan daya tahan badan
meningkatkan daya ingatan dan fokus minda
Memperbaiki mood dan bertindak sebagai anti kemurungan
memperbaiki mutu tidur dan mengubati insomnia
Mengurangkan kesakitan otot dan sendi
menstablikan vitamin C & D dalam badan
Mempercepatkan penyembuhan luka dan lecur
Memperbaiki masalah tekak, telinga dan hidung
Mengelakkan dari 70 jenis penyakit yang berkaitan dengan kadar  Glutathione yang rendah dalam badan (Seperti disenaraikan dan hasil penyelidikan Dr. Robert Keller MD, MS, FACP, AAHIVS)


Siapakah yang boleh mengambil tabEX?
Sesiapa sahaja yang mahukan kecantikan dan kesihatan yang optimum. Sesuai untuk lelaki & wanita di semua peringkat umur yang mahukan kecantikan dan kesihatan yang menyeluruh.

Adakah tabEX Halal untuk pengguna muslim?
Kami menjamin halal kerana tiada sebarang sumber haiwan digunakan.
tabEX adalah 100% berasaskan tumbuhan.

Adakah terdapat sebarang kesan sampingan?
Tiada sebarang kesan sampingan

Adakah tabEX selamat?
Semestinya selamat kerana tabEX merupakan produk berdaftar dengan Biro Pengawalan Farmasutikel Kebangsaan, Kementerian Kesihatan Malaysia dengan nombor pendaftaran MAL14015007NC

Bolehkah tabEX diambil bersama ubat-ubatan lain?
Boleh. Pengambilan tabEX haruslah dijarakkan selama 2 jam dari pengambilan ubatan lain.

Adakah selamat untuk wanita hamil?
Sebagaimana semua suplemen makanan yang lain, wanita hamil disyorkan untuk mendapatkan nasihat doctor terlebih dahulu.

Cara Pengambilan dan masa terbaik untuk memakan tabEX?
1 atau 2 biji sebelum sarapan dan 1 atau 2 biji lagi sebelum tidur setiap hari.
Pastikan anda meminum air yang banyak (lebih dari 3 liter sehari) untuk seminggu pertama pengambilan untuk tabEX berfungsi dengan lebih baik.

To order : SMS / WASAP me at 019 997 4307





Friday, February 14, 2014

PROMOTION !!!


EX ULTIMATE PERFECTING COMPLEX SF
NOW ONLY RM100 FREE POSLAJU !!



Ultimate Perfecting Complex SF merupakan adunan formulasi yang menakjubkan dengan protein unik TAT882. Satu satunya makanan kecantikan yang terbukti keberkesanannya melalui experimen unggul kami. Sepantas 8 jam, kulit ternyata lebih segar, sihat dan berseri. Dalam masa seminggu, perlindungan dalaman kulit terhadap UV dan radikal bebas meningkat dua kali ganda. Jerawat pula dikurangkan secara dramatik. Manakala kedutan, pigmentasi dan parut jelas semakin pudar, selulit berkurangan, liang roma semakin mengecil dan kulit kini terasa lebih tegang dan anjal.

Pada hari ke-28, saksikan sendiri transformasi kulit anda, seakan bercahaya di kegelapan malam. Ternyata lebih cerah bersinar, halus berseri, gebu dan bebas dari sebarang cela.

Secara berterusan, UPC SF akan merangsang pertumbuhan rambut dan menguatkan kuku, mencegah dan merawat penyakit kulit, memperbaiki struktur dan keadaan kulit bermasalah, menghalang kemurungan serta mengoptimumkan kesihatan secara keseluruhan.

FAEDAH
1) Mencerahkan dan Menyerikan Kulit
Memutihkan dan menyekatakan warna kulit secara keseluruhan serta mencegah dan menghapuskan pigmentasi.

2) Anti Penuaan
Mengurangkan kedutan, garis-garis halus dan tompok kering. Menegangkan dan meningkatkan keanjalan kulit. Melindungi kulit dari UVA & UVB dan radikal bebas.

3) Anti Jerawat
Menghapuskan dan menghalang pembentukan jerawat degil, mengecilkan pori-pori kulit dan mengurangkan sebum.

4) Skin Resurfacing
Memulihkan jaringan struktur kulit yang rosak, tiada lagi liang roma yang terbuka, selulit dan parut yang memalukan.

5) Mencegah rambut gugur dan mengoptimakan kesihatan.
Merangsang pertumbuhan, menyampaikan nutrien penting untuk rambut berkilau & bersinar.

6) Mengoptimumkan Kesihatan
Meningkatkan sistem imun, bertindak sebagai anti-kemurungan.

Tuesday, February 11, 2014

MIRACLE EX SKINCARE SET


Set Lengkap Penjagaan Kulit dan Wajah Miracle EX 
RM330 Free Poslaju
( SMS / WASAP 0199974307 utk dapatkan harga diskaun )

Set Kulit Cantik dalam 14 hari
1. Brightening Cleansing Bar - RM70
2. Brightening Glow Essence – Toner (50ml) - RM80
3. Perfect Radiance Illuminating Day Cream (20gm) - RM80
4. Flawless Skin Night Treatment Cream (10gm) - RM100

Ramai yg kompius Set Baru ni dengan Set Lama. Set baru ada 2 item lama iaitu EX Brightening Cleansing Bar & Perfect Radiance Illuminating Day Cream dan yang baru ialah Brightening Glow Essence – Toner (50ml) & Flawless Skin Night Treatment Cream (10gm).

1. Brightening Cleansing Bar/ Price RM 70
- Membuang toksin, mencegah dan menghilangkan jerawat, jeragat serta kekotoran kepada kulit. Menganjal dan melembutkan. Boleh pakai di muka serta badan jika perlu. Tahan minimum 3 bulan, bergantung pada penggunaan anda. Ada je tahan sampai 9 bulan if pandai jimat ;)

2. Brightening Glow Essence - Toner (50 ml) / Price RM 80
- Apply selepas cuci muka anda, make sure goncang dulu before apply pada skin & ratakan guna kapas muka (Guna tangan pun boleh, takde masalah). Tugasan beliau lebih kepada memutih, "glowing" dan menggebukan skin. Tahan minimum 3 bulan juga, depends pada penggunaan ;)

3. Flawless Skin Night Treatment Cream (10 gm) / Price : RM 100
- Gunakan setiap malam selepas pakai toner. Krim yang paling penting especially yang berjerawat, jeragat dan parut teruk - Krim ni akan mengupas debu, tapi tak pedih tau, kulit akan mula tanggal pada hari ke 4/5, teruskan pakai sampai kulit cantik. Krim ni memang power sebab saya sendiri dah try. Mengelupas tanpa sedar. Halus macam baby gituuu :)

4. Flawless Skin Night Treatment Cream (10gm) : RM 80
- Digunakan untuk protect skin dari bahaya UV. Tidak berwarna, Tidak melekit , tidak berminyak malah make up nampak lebih kemas dan tahan lama dengan memakai day cream ini ;)

Tahan minimum 4 bulan . Rasakan keajaiban product-product MIRACLE TAB yang pasti tidak menghampakan anda semua untuk tampil cantik berseri.

Untuk pesanan, sila hubungi : 

Farah Mat Latif 
Smsl / WhatsApp : 019 997 4307
BBM Pin : 276AAD03
Email : farah.latif84@gmail.com


Thursday, January 23, 2014

EX ADVANCED WHITENING FLUID

RM100
FREE POSLAJU

HD Advanced Whitening Fluid adalah merupakan produk penjagaan dan pencerahan kulit yang terhasil dari gabungan teknologi pakar bedah kosmetik, penghasilan dari juru makeup dunia hiburan dan juga inovasi sains kulit.

Salah satu bahan aktif HD Advanced Whitening Fluid, Komplex E861 merupakan protein yang sudah lama digunakan oleh pakar pembedahan kosmetik untuk diberikan kepada pesakit yg telah menjalani pembedahan bagi mempercepatkan penyembuhan sel, menghalang pengelapan serta meminimakan parut. Kompleks E861 yang dimodifikasi ini diadun dalam HD Advanced Whitening Fluid bagi memberikan kesan positif yang maksimum, mencerahkan kulit, menghilangkan cela sepantas 7 hari.

Teknologi Luminance Particles yang bertindak untuk membalikan cahaya mampu memberikan seri maksimum pada kulit, selain menghalang pemurungan dan pengelapan sel berlaku. Kosmetik berasaskan teknologi pembalikan cahaya amat popular di kalangan jurumakeup pentas yang memberikan selebriti seri wajah kulit yang tampak luarbiasa. HD Advanced Whitening Fluid diadun dengan Luminance Particles yang dengan serta merta memberikan kulit anda seri yang memukau.

Penyelesaian masalah kulit diselesaikan dari akar umbi. Salah satu kandungan HD Advanced Whitening Fluid, MelanoBloc mampu menyekat pengeluaran melanin dari kilangnya yang memberikan jaminan kulit kekal cerah dan cantik. MoistureLoc pula memastikan kulit sentiasa lembab dan melambatkan proses penuaan.

HD Advanced Whitening Fluid membantu memberikan anda kulit yang cerah sempurna serta tampak lebih berseri - pemilikan yang tidak ternilai nyata dicemburui oleh setiap wanita. Dengan penggunaan konsisten dalam tempoh 7 hari, anda akan merasai perubahan dramatik kulit yang lebih cerah sekata, licin, berseri serta bercahaya.

4 Tindakan Mencantikkan Kulit

Kompleks E861 – Pencerahan intensif dan tindakan penyeri
Tekstur krim halus diserap pantas dan jauh kebawah kulit melalui teknologi Complex E861, sejenis rumusan protein amino yang telah sekian lama digunakan oleh pakar bedah kosmetik untuk pengurusan parut pada pesakit mereka. Ianya meningkatkan kesan pemutihan di peringkat molekul, menembusi ke dalam kulit untuk memerangi pigmentasi dan tompok-tompok hitam. Tindakan liposom menembusi bawah kulit dan menyampaikan bahan pencerah dengan selamat, berkesan dan cepat - jauh ke dalam kulit di mana ianya diperlukan, bertindak dalam jangka masa yang panjang. Ia mencerahkan kulit, menghapuskan bintik gelap dan menyakatakan warna kulit, memberikan anda dengan kulit yang cerah bercahaya dan berseri.

MelanoBloc - memerangi pengeluaran melanin
Satu revolusi pemutihan intensif yang berkesan dalam menyekat pembentukan melanin dari akarnya dan bertindak sebagai anti-oksidan untuk menentang kerosakan radikal bebas, membantu untuk mengurangkan kerosakan foto yang menghasilkan tompok-tompok hitam dan mencegah pembentukannya, meningkatkan daya tahan, kecerahan dan memperbaiki tekstur kulit, memberikan kulit sekata, bersinar, bercahaya dan lebih muda.

MoistureLoc - Penghidratan Intensif
Diperkaya dengan emolien yang menenangkan untuk mengantikan kehilangan lembapan, menjadikan kulit lebih lembab, lembut dan halus.

Luminance Particles – Memberikan cahaya gemilang kulit anda
bertindak sebagai lapisan kulit kedua yang dibaut daripada partikel pembalikan cahaya yang halus, menguasai dan memantulkan semula cahaya, yang sekali gus mewujudkan cahaya seri kulit ibarat ianya memancar dari dalam. Kecerahan dan seri kulit yang pantas, mencegah kelesuan & menjadikan kulit lebih cerah bersinar, sepanjang hari.

Lembut dan selamat
Tidak menyumbat liang roma
Tiada Hydroquinone, steroids and mercury
Sesuai untuk semua jenis kulit, walaupun sensetif

Pengunaan
Gunakan siang dan malam. Sapu pada kulit bersih selepas toner, diikuti dengan pelembab / sunscreen / asas bedak / makeup

FAQ
Adakah HD Advanced Whitening Fluid selamat? Adakah ianya mengandungi sebarang bahan berbahaya?
Ya, benar-benar selamat. HD Advanced Whitening Fluid adalah bebas dari hydroquinone, merkuri atau steroid.

Berapa lamakah masa yang diperlukan untuk melihat hasilnya?
Perubahan awal boleh dilihat dalam masa 2 minggu. Keputusan berbeza-beza bergantung kepada jenis kulit anda, keadaan kulit, kepekatan pigmentasi dan kerosakan warna kulit.

Bolehkan HD Advanced Whitening Fluid mengurangkan kemunculan jeragat, melasme, kerosakan matahari, parut jerawat dan masalah perubahan warna yang lain?
Ya. HD Advanced Whitening Fluid bekerja dengan baik pada semua jenis dan kawasan hiperpigmentasi pada kulit.

Adakah HD Advanced Whitening Fluid juga berkesan pada warna kulit gelap dan warna etnik?
Ya. HD Advanced Whitening Fluid telah terbukti berkesan pada semua jenis kulit, dan semua warna kulit.

Bolehkah HD Advanced Whitening Fluid boleh digunakan oleh lelaki dan wanita?
Ya. HD Advanced Whitening Fluid sesuai untuk kedua-dua lelaki dan wanita, juga boleh digunakan pada kanak-kanak berumur 12 dan ke atas.

Adakah HD Advanced Whitening Fluid selamat digunakan oleh wanita hamil dan ibu yang menyusukan anak?
Ya, ia sememangnya selamat.

Adakah HD Advanced Whitening Fluid membantu mengurangkan jerawat dan / atau kedutan?
Ya. Kompleks E861 akan membantu untuk mengurangkan jerawat dan MoistureLoc akan membantu untuk menghalang garis-garis kering pada kulit dari muncul.

Bolehkah Saya boleh menggunakan krim lain dan / atau produk dengan HD Advanced Whitening Fluid?
Ya. Anda boleh menggunakan pelembap tambahan, toner dan produk pembersihan sendiri.

Bolehkah HD Advanced Whitening Fluid digunakan pada badan?
Ya, secara amnya ianya digunakan di muka, tangan, leher dan badan

Bolehkah saya memakai mekap selepas menyapukan HD Advanced Whitening Fluid?
Ya. Walau bagaimanapun, sila tunggu sekurang-kurangnya 3-5 minit sebelum menyapu / mengenakan sebarang solekan dan / atau sunblock untuk penyerapan yang sempurna.

Adakah Halal.
Halal, tiada sumber haiwan digunakan

Saiz
30ml

ORDER FORM

NAME:
ADDRESS:
HANDPHONE NO:
EMAIL ADDRESS:
ITEM + QUANTITY:
PAYMENT METHOD - MAYBANK/CIMB/BSN/BIMB:

This online form was provided by Freedback.