Friday, May 06, 2011

Berkenalan dengan JERAWAT...

JERAWAT?? Oh noooooooooooo.. ni lah trauma utama yang sering melanda kaum wanita. Kekadang kita tengok, muka dah lawa, dress up mmg very the vogue tp tetiba, alamakkkk...muka byk jerawat lak.. saham terus jatuh *jatuh sikit aje, HOT tetap menten* ekekekke.. Tak mau la camtuh kan, kiter nak biar muka lawa, penampilan tiptop & yg paling penting muka licin dan kulit halus gebu gitu... ;) baru lah leh kasik two thumbs up!!

So berbalik pada tajuk kiter pd hari ni, meh kita berkenalan ngan jenis-jenis jerawat... Jerawat nih byk jenis jugak, lain jenis lain cara nak atasi. Tapi yang PALING PALING PALING PENTING, jangan sesekali picit jerawat, Kesan nya sangatlah buruk, leh watkan kulit tinggal parut. Yang paling sadis sekali, parut yang lubang2 tuh.. Yang tuh mmg kategori xmakan saman & payah nak ilang... Tp dengan Tab EX + Tab Soap, inshaallah boleh settle punyeeee 
( iklan jap *jgn mare*) kui kui kui.


Acne vulgaris (atau jerawat) adalah penyakit kulit yang umum , dikenali dengan keadaan kulit yang kemerah-merahan dan bersisik, berbintik hitam atau putih (black/whiteheads), bengkak (jerawat batu dan bernanah) berserta luka pada kulit yang menyebabkan parut terhasil. Jerawat terhasil bukan sahaja pada kawasan kulit muka, malahan di bahagian atas dada, dan belakang badan.
Selain parut, kesan utama jerawat ini mempengaruhi psikologi manusia, seperti hilang keyakinan diri, malu dan kemurungan. Liputan media yang sering mengaitkan faktor cantik memberi tekanan emosi dan perasaan kepada mangsa jerawat.

Antara faktor penyebab jerawat yang dikenalpasti melalu kajian termasuklah perubahan hormon, stress, makanan, pecemaran, produk makeup & penjagaan kulit dan ubat-ubatan.

Rawatan untuk jerawat dan jerawat kronik bukan sahaja perlu dibuat dari luar permukaan kulit, malah rawatan dalaman juga perlu diambil kira untuk mengatasi penyakit kulit yang memalukan ini.


PENTINGGGGG!!! :p 
Tab EX & Tab Soap yang mengandungi protein glutathione unik terbukti dapat menyelesaikan masalah jerawat ini dalam tempoh yang singkat (dalam masa 3 minggu atau kurang) – tanpa perlu berbelanja besar. 

Protein glutathione unik dalam setiap biji Tab EX diserap dan digunakan oleh hampir setiap sel dalam tubuh untuk mengurangkan radikal bebas dan mencegah kerosakan sel. Ini juga amat penting untuk sistem kekebalan tubuh, dan salah satunya bertindak sebagai mekanisme pertahanan utama untuk radang dan jangkitan jerawat pada kulit. Bukan setakat itu, protein unik Tabs ini secara berterusan juga akan memprogram kulit supaya memulihkan sel kulit yang rosak, dan berusaha untuk memperbaiki jaringan yang rosak seperti parut, selain menyekat penghasilan melanin untuk kulit yang lebih cerah berseri.

Tab soap pula bertindak dengan membersihkan pori tersumbat secara efektif, membuang kulit mati dan kotoran daripada kulit, bagi memberi laluan kepada protein Tab EX untuk bekerja dengan lebih pantas dalam memberikan anda kulit yang bebas masalah, licin dan cerah


Tab EX & Tab Soap telah banyak memberikan sentuhan magis kepada ramai wanita. Tiada lagi rasa rendah diri dan sedih memikirkan tentang masalah kulit yang dihadapi, malah semakin hari semakin bertambah cantik dengan produk Tab. Kembalikan semula daya penarikmu !



Loving is sharing,
...........Farah Mat Latif..........
019-9974307






2 comments:

  1. Wsalam.. tab ex dh xda skrg dear :) ni post dah lama.. skrg ada UPC , lg power n super duper cantik kalau mkn...

    ReplyDelete

ORDER FORM

NAME:
ADDRESS:
HANDPHONE NO:
EMAIL ADDRESS:
ITEM + QUANTITY:
PAYMENT METHOD - MAYBANK/CIMB/BSN/BIMB:

This online form was provided by Freedback.