Tuesday, April 29, 2014

KRIM SIANG PILIHAN SAYA


KENAPA PERLU GUNA KRIM SIANG?

Kebanyakan wanita menganggap bahawa Krim Siang dan Krim Malam mempunyai kandungan dan manfaat yang sama. Padahal Krim Siang dan Krim Malam mempunyai kandungan dan manfaat yang berbeza meskipun kedua-duanya merupakan sejenis krim. Krim siang digunakan untuk membuat kulit lebih lembab dan melindungi kulit dari polusi dan sinar UV yang dapat menyebabkan kulit rosak. Krim Siang umumnya memang mengandung SPF dan vitamin yang melindungi kulit dari radikal bebas dan penuaan. 


ANTARA FUNGSI KRIM SIANG

Melindungi Kulit Dari Sinar UV
~ Kita tentunya sering terdedah kepada sinaran matahari jika keluar dari rumah. Hal ini membuatkan kita berhadapan dengan sinar UV yang merosakkan kulit. Sekiranya kita menggunakan krim siang, efek dari sinar UV akan dapat diatasi 

Menghindari kulit dari radikal bebas
~ Radikal bebas berpotensi membuatkan kita mengalami masalah penuaan sebelum usia yang sepatutnya. Krim siang sangat diperlukan kerana ia mengandungi antioksida yang dapat menolak radikal bebas.

Mencegah pertumbuhan pigmentasi
~ Pertumbuhan pigmentasi terjadi akibat terkena sinar matahari yang berlebihan, Krim siang sangat berguna untuk menangkal pertumbuhan pigmentasi.


Berikut adalah tips memilih / menggunakan krim siang pada kulit anda:

Pilihlah krim yang sesuai dengan jenis kulit.
Semasa menggunakan krim, oleskan krim secara tipis dan tidak terlalu tebal.
Pakailah penyegar sebelum memakai krim siang untuk mendapatkan hasil yang lebih berkesan. 


PILIHAN SAYA??? 

TENTULAH EX PERFECT RADIANCE ILLUMINATING DAY CREAM WITH SPF50/PA++



Ini kerana dengan Spektrum luas SPF 50, krim siang ini mampu menghalang kedua-dua sinaran UVA dan UVB untuk mengurangkan tompok usia, garis-garis halus serta menyekatakan warna kulit. Ianya pantas menghidupkan seri kulit, bercahaya dengan serta-merta. Wowwwwwwwwwwwwww!!!!

Ia juga mengandungi dua lapisan teknologi EX Luminance Particles untuk mencipta seri kulit dari dalam. Teknologi Luminance Particles yang bertindak untuk membalikan cahaya mampu memberikan seri maksimum pada kulit, selain menghalang pemurungan dan pengelapan sel berlaku. Kosmetik berasaskan teknologi pembalikan cahaya amat popular di kalangan jurumakeup pentas yang memberikan selebriti seri wajah kulit yang tampak luarbiasa. EX Perfect Radiance Illuminating Day Cream’s Luminance Particles memberikan cahaya gemilang kulit dengan serta merta dan bertindak sebagai lapisan kulit kedua yang dibuat daripada partikel pembalikan cahaya yang halus, menguasai dan memantulkan semula cahaya, yang sekali gus mewujudkan cahaya seri kulit ibarat ianya memancar dari dalam. Kecerahan dan seri kulit yang pantas, mencegah kelesuan & menjadikan kulit lebih cerah bersinar, sepanjang hari.

Krim siang pelbagai tugas ini menyediakan kulit yang sempurna untuk bersolek. EX’s Luminance Particles bertindak sebagai lapisan kulit yang kedua untuk menghasilkan seri wajah yang berpanjangan, sambil mencipta kontur halus dan memberi cahaya dari dalam. Hanya dengan sekali sapuan, kulit kelihatan lebih cerah sekata, bebas dari bayangan ketidaksempurnaan. Untuk memaksimumkan seri kulit dan mengaktifkan dan fungsi menerangi, gunakan krim ini di bawah bedak asas atau two way cake atau bedak kompak ataupun loose.



nak order???
sms/wasap me now
READY STOCK !

farah 0199974307
:)

No comments:

Post a Comment

ORDER FORM

NAME:
ADDRESS:
HANDPHONE NO:
EMAIL ADDRESS:
ITEM + QUANTITY:
PAYMENT METHOD - MAYBANK/CIMB/BSN/BIMB:

This online form was provided by Freedback.