Monday, April 28, 2014

KENAPA PERLU PAKAI EX FLAWLESS SKIN NIGHT TREATMENT CREAM ??


KRIM MALAM, PENTING SANGAT KEEE????

Sebelum ini saya seperti sebahagian mereka yang lain di luar sana beranggapan mencuci dan membersihkan muka dari sebarang kotoran/mekap sebelum tidur itu sudah cukup untuk melengkapkan rutin penjagaan wajah seharian. Namun kenyataan itu tidak benar sama sekali kerana penggunaan krim malam adalah SANGAT PENTING terutama bagi mereka yang sudah melewati usia 30-an.

Krim malam mempunyai fungsi yang jauh lebih utama dalam mengekalkan kecantikan kulit, sama pentingnya dengan krim siang yang peranan nya lebih tertumpu kepada membekalkan kelembapan berterusan serta perlindungan dari sinar UV yang menggelapkan kulit.

Semasa tidur, kita berada dalam keadaan rehat secukupnya dan bebas stress. Maka kulit berada dalam keadaan bersedia untuk menyerap segala vitamin yang terkandung dalam krim secara optimum, menembus jauh ke dalam agar mampu bertindak lebih efektif dalam menangani tanda2 penuaan, memperbaiki dan memperbaharui sel2 kulit yang rosak, mengangkat sel2 kulit mati dan meremajakan lapisan kulit dari dalam.


Hasil amalan berterusan, kita pasti merasai perbezaan nya. Kita tidak mampu menghalang penuaan, tetapi kita boleh melambatkan proses itu dengan penjagaan wajah yang sewajarnya dari awal.




KENAPA PERLU PILIH KRIM MALAM MIRACLE EX??

Kerana EX FLAWLESS SKIN NIGHT TREATMENT CREAM menjanjikan rawatan intensif dan keperluan untuk kulit cantik sempurna. 

Rawatannya menyerupai rawatan professional microdermabersion di klinik kulit, krim malam ni ternyata mampu menyelesaikan semua masalah kulit dengan pantas. Mengandungi 70% pati AHA, krim malam ini memperbaharui kulit melalui proses pengupasan debu yang lembut, dijamin tidak menyakitkan, merengsa dan memedihkan kulit.

Manakala kandungan MegaWhite™ krim malam ni mencerahkan kulit dari lapisan dalam, memperbaiki struktur kulit dan menghilangkan parut jerawat dalam masa yang singkat. Ibarat kulit yang dilahirkan semula, miliki kulit sehalus dan secerah bayi seawal 2 minggu, malahan lebih cantik dengan penggunaan yang berterusan.


BILA PULAK NAK PAKAI KRIM MALAM NI??

Krim malam ni hanya perlu dipakai pada waktu malam. 
Sebabnya?? 
Pada waktu malam, kulit akan menyerap semua nutrien penting ketika sedang tidur. Krim ni jugak mampu merencatkan masalah jerawat dan jeragat, memudarkan parut, menghalus dan mencerahkan kulit, mencegah kulit kusam, meratakan rona kulit, mengecilkan pori dan mengurangkan kedutan halus.  Caranya pakainya  mudah saja, cuma ratakan di seluruh wajah selepas esen pencerah/penyegar, tentu segar berseri setiap kali bangun pagi



Nak order??

SMS/ WASAP FARAH 019 997 4307 
:)





 



No comments:

Post a Comment

ORDER FORM

NAME:
ADDRESS:
HANDPHONE NO:
EMAIL ADDRESS:
ITEM + QUANTITY:
PAYMENT METHOD - MAYBANK/CIMB/BSN/BIMB:

This online form was provided by Freedback.